Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Thijs Somers - WaarBenJij.nu Stage in Zuid Afrika - Reisverslagen van Thijs Somers - WaarBenJij.nu

Stage in Zuid Afrika

Vanaf 30 januari ga ik 5 maanden stage lopen in Pretoria, Zuid Afrika.
Hier ga ik werken bij Lesedi la Batho, een organisatie die onderwijs, sport, spel en trainingen verzorgt voor inwoners van de Townships.
Ze merken echter dat er vaak kinderen niet mee kunnen doen met de activiteiten door een lichamelijke beperking. Ze hebben alleen binnen de organisatie niet de kennis om hier zelf een oplossing voor te verzinnen.
Ik zal dus tijdens mijn stage hulpmiddelen gaan ontwerpen en maken voor deze kinderen.

Recente Reisverslagen:

10 Maart 2016

De laatste maand

09 Juni 2015

Bezoek, hulpdiensten en bergen

23 April 2015

Rondje Zuid Afrika

05 Maart 2015

Het Zuid Afrikaanse leven

05 Februari 2015

Mijn eerste dagen
Thijs

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4272

Voorgaande reizen:

30 Januari 2015 - 09 Juli 2015

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: